مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1395 ساعت 16:512016-04-02اقتصادي

همراهان رییس جمهور اگر زمان شهید رجایی بودند، داخل پوتین هایمان بتن می ریختند!


کارگردان فیلم انتخاباتی روحانی نوشت: اگر به جای جمع شش نفره همراه شهید رجایی در سفر به نیویورک بودند در مواجه با سی وچندهزار ضدانقلاب عصبانی لابُد از فرط فتح الفتوح تفنگ های سربازان ما را هم پلمب کرده و داخل پوتین هایمان بتون مسلّح می ریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حسین دهباشی کارگردان فیلم انتخاباتی روحانی در یادداشتی در خصوص لغو سفر رییس جمهور به اتریش نوشت: یک: آقا ما تا حالا فکر می کردیم که فقط جنابِ احمدی نژاد بود که قائل به ربط! نبوده و مثلا پیگیریِ افزایشِ قیمتِ مسکن در کشور را به جایِ وزارتِ شهرسازی یا وزارتِ کشور یا وزارتِ اقتصاد و دارایی یا سازمان برنامه و بودجه یا حتّی بانکِ مرکزی احاله داده بودند به وزارتِ فخیمهء اطلاعات! تا امروز که دیدیم نخیرم! دولتِ تدبیرواُمید نیز پاسخگویی در برابر عللِ لغوِ سفرِ اُطریش را نه به سخنگویِ دولت یا وزارتِ خارجه یا معاونتِ مطبوعاتیِ ارشاد یا دبیرِ شورایِ امنیت ملّی یا مشاوران فرهنگی و مطبوعاتیِ رییس جُمهور و.

الی آخر که سپرده اند به وزیرِ مُحترمِ بهداشت! و ایشان نیز دردمندانه! فرموده اند: من دیپلماسی بلد نیستم ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت گیری ایشان در برخورد با تروریست ها و آدم کشها را می ستایم! دو: آقا ما تا حالا فکر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهان رییس جمهور اگر زمان شهید رجایی بودند، داخل پوتین هایمان بتن می ریختند!

همراهان رییس جمهور اگر زمان شهید رجایی بودند، داخل پوتین هایمان بتن می ریختند!