مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1395 ساعت 18:052016-04-03بين الملل

شهر «القریتین» سوریه آزاد شد


ارتش و نیروهای مقاومت مردمی سوریه روز یکشنبه پس از درگیری های شدید با تروریست ها شهر القریتین در استان حمص را به طور کامل به کنترل خود در آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یک منبع نظامی سوری گفت: یگان های ارتش و نیروهای مسلح موفق شدند در پی درگیری های شدید با تروریست های داعش در استان حمص مرکز سوریه، شهر القریتین را به طور کامل آزاد کنند.

به گفته این منبع که اشاره ای به نامش نشده است، نیروهای ارتش پس از نابود کردن آخرین مراکز و مخفیگاه های عناصر داعش در شهر القریتین ، توانستند امنیت را به این شهر بازگردانند.

این در حالی است که نیروهای سوریه ساعاتی پیش پس از خنثی سازی شمار زیادی مین کار گذاشته شده از سوی تروریست ها در این شهر، از چند محور وارد القریتین شدند.

یگان های ارتش همچنین پس از ورود به شهر، شروع به تعقب تروریست های باقی مانده در القریتین کردند.

منابع آگاه نیز از وجود اختلافات و فروپاشی شدید در صفوف تروریست ها پس از تحمل شکست های پی در پی و سنگین از ارتش سوریه خبر دادند.

همچنین جنگنده های ارتش سوریه حملات سنگینی را به محورهای تحرکات و اماکن تجمع تروریست ها در شمال و شرق شهر تدمر و شمال و جنوب روستای البصیری انجام دادند که در اثر آن شماری زیادی از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند و تجهیزات و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر «القریتین» سوریه آزاد شد

شهر «القریتین» سوریه آزاد شد