مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1395 ساعت 04:212016-04-04سياسي

یادداشت/محمدصادق کوشکی دشمن کدام نقطه را نشانه گرفته است؟


دشمن بر اساس تجربه دریافته است که تغییر افکار عمومی مردم ایران و بدبین کردن آنها نسبت به توانمندی های نظام، حتی از تهاجم نظامی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " محمدصادق کوشکی در یادداشتی در روزنامه حمایت نوشت: جنگ نرم به هر گونه اقدام روانی و تبلیغاتی اطلاق می شود که هدف آن تغییر باورهای جامعه یا گروه هدف است.

به تعبیر دیگر، جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مربوط به آن به منظور تاثیر گذاری بر عقاید، فرهنگ، سیاست، احساسات، تمایلات، رفتار و مختصات فکری جوامع است و دشمن با توسل به تلفیقی از شیوه های نوین و سنتی آنها را به کار می گیرد.

این شیوه به خصوص در مورد کشورهایی که منافع قدرت های بزرگ را به خطر می اندازند، کاربرد بیشتری دارد به گونه ای که پس از پایان جنگ تحمیلی در ایران، دشمنان به صورت جدی، تغییر باورهای مردم و تشکیک در کارآمدی نظام و انقلاب را در دستور کار قرار دادند.

از آنجا که رمز پیروزی انقلاب اسلامی در تغییر باور آحاد مردم و شکل گیری نگرش اسلام سیاسی در آنان بود، تلاش برای تغییر باورهای دینی جامعه ایرانی، به عنوان مهمترین راهکار دشمن برای مقابله با هویت آن مطرح گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/محمدصادق کوشکی دشمن کدام نقطه را نشانه گرفته است؟

یادداشت/محمدصادق کوشکی دشمن کدام نقطه را نشانه گرفته است؟