مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1395 ساعت 12:312016-04-04اقتصادي

چالش توانمندسازی منابع دانش بنیان در رادیو گفت وگو


الزامات توانمند سازی منابع انسانی مبتنی بر دانش به عنوان یک شاخص اقتصاد مقاومتی است که در برنامه گفت وگوی اقتصادی رادیو گفت وگو به روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، چرا به دنبال اقتصاد دانش بنیان هستیم؟ کارکرد محصولات دانش محور و دانش بنیان چیست؟ سهم اقتصاد دانش بنیان در تولید ناخالص ملی چقدراست؟ نیازهای اساسی کشور و توجه به دانش بنیان بودن دستاورد ها چگونه بوده است؟ از جمله عناوینی است که در این برنامه مورد بحث وگفت و گو قرار می گیرد.

سیدابوالحسن فیروزآبادی از حوزه معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، دکتر علی وحدت مدیرعامل صندوق حمایت از منابع الکترونیک وزارت صنعت و دکتر حمید جمال الدینی عضو شورای نخبگان کشور از میهمانان این گفت و گوی اقتصادی هستند.

علاقه مندان به شنیدن این مباحث می توانند دوشنبه 16/1/95 (امروز) ساعت 14:30 شنونده برنامه گفت وگوی اقتصادی به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده از رادیو گفت وگو باشند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/26VN42 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش توانمندسازی منابع دانش بنیان در رادیو گفت وگو

چالش توانمندسازی منابع دانش بنیان در رادیو گفت وگو