مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1395 ساعت 14:062016-04-04سياسي

بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردمی توسط هلال احمر قزوین جمع آوری شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح فرشتگان رحمت بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر قزوین جمع آوری شد.

- حمید ره انجام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان قزوین اظهار داشت: طرح فرشتگان رحمت از جمله طرح های کشوری بوده که در استان قزوین نیز همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است، این طرح در 8 شعبه و 32 خانه داوطلب توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین به اجرا در آمده است.

وی با بیان این نکته که 186 امدادگر داوطلب در اجرای این طرح مشارکت داشتند، عنوان کرد: طرح فرشتگان رحمت با مشارکت 138 زن و 48 مرد داوطلب و همچنین 45 پرسنل جمعیت هلال احمر استان قزوین با هدف کمک به نیازمندان و محرومان اجرایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین مطرح کرد: در راستای اجرای این طرح بیش از چهار هزارو 100 سبدکالا با ارزش سه میلیاردو 726 میلیون ریال بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع شده است که در آن اقلام مورد نیاز و اساسی همچون برنج، روغن، قند، شکر و غیره گنجانده شده است.

وی با اشاره به جمع بندی کمک های نقدی برنامه فرشتگان رحمت عنوان کرد: به واسطه اجرای طرح فرشتگان رحمت بیش از 121 میلیون و 503 هزار ریال کمک نقدی جمع آوری شده است، از این میان 110 مورد بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردمی توسط هلال احمر قزوین جمع آوری شد

بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردمی توسط هلال احمر قزوین جمع آوری شد