مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1395 ساعت 05:162016-04-05سياسي

معجون موفقیت را در سال جدید بنوشید


دیده اید بعضی وقت ها زندگی نامه افراد موفق را یکی پس از دیگری می خوانیم تا راهمان را پیدا کنیم و مثل یک دستور غذایی مدام به آن مراجعه می کنیم تا در دستور موفق شدنمان چیزی از قلم نیافتد و طعم آن برای مان لذت بخش شود اما در آخر.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، دیده اید بعضی وقت ها زندگی نامه افراد موفق را یکی پس از دیگری می خوانیم تا راهمان را پیدا کنیم و مثل یک دستور غذایی مدام به آن مراجعه می کنیم تا در دستور موفق شدنمان چیزی از قلم نیافتد و طعم آن برای مان لذت بخش شود اما در آخر با اینکه همه مراحل را رعایت می کنیم حتی از دور هم موفقیت را نمی بینیم.

دقیقاً در این مواقع که فکر می کنیم قافیه را باخته ایم.

همه موارد را که موبه مو انجام داده ایم، پس عیب و ایراد کار از کجاست؟ چرا داریم می بازیم؟! رسیدن به آرزوها از طریق فرشته ها یا غول چراغ جادو خیلی لذت بخش است چون در یک چشم بر هم زدن همه چیز مهیا می شود، اما حیف که اینها فقط در قصه ها و افسانه ها وجود دارند و در دنیای واقعی باید برای هر چیزی تلاش کرد.

حال ببینیم به راستی چه عاملی باعث دستیابی به موفقیت می شود؟ چگونه است که بعضی از افراد به اوج موفقیت می رسند و بعضی دیگر در همان پله های اول درجا می زنند؟ موفقیت در زندگی بدون برنامه ریزی حساب شده، حاصل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجون موفقیت را در سال جدید بنوشید

معجون موفقیت را در سال جدید بنوشید