مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1395 ساعت 11:512016-04-05سياسي

مولاوردی: توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف از مهمترین برنامه های سال جاری است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف از مهمترین برنامه های سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، شهین دخت مولاوردی ظهر امروز در همایش زنان خودباوری و تعالی جامعه که در کانون امام علی(ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های ما در این معاونت توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف است.

وی ادامه داد: در این راستا و برای اینکه بتوانیم از توانایی های زنان نیز در مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم لازم است برنامه ریزی های جامع و اساسی را داشته باشیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه عدالت جنسیتی یعنی اعتدال در تمام عرصه ها مد نظر است که در این راستا امیدواریم بتوانیم گام های مهمی را در جهت مشارکت زنان در عرصه های مختلف گام های اساسی را برداریم.

مولاوردی یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را تعامل و همدلی عنوان کرد و بیان داشت: باید با تکیه به اقصاد مقاومتی شرایط اقتصادی کشور را به سمت جلو حرکت داده و تحولات اساسی را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر اینکه فرامین مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی باید به درستی اجرایی شود تصریح کرد: مشکلات اقتصادی نمی تواند در ظرف مدت ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی: توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف از مهمترین برنامه های سال جاری است

مولاوردی: توانمندسازی زنان در عرصه های مختلف از مهمترین برنامه های سال جاری است