مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1395 ساعت 10:062016-04-06سياسي

امام جمعه رودهن: اقتصاد مقاومتی راه نجات از بحران است


امام جمعه رودهن با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه نجات از بحران است، گفت: اگر می خواهیم برابر استکبار جهانی محکم بایستیم، باید از گنجینه های دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری به خوبی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح صبح امروز در نشستی با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی رودهن اظهار داشت: استکبار جهانی تصور می کند انقلاب اسلامی را زمین می زند و ما امروز برای اینکه برابر استکبار پیروز شویم و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، نیاز به روحیه حماسی و جهادی داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به صورت مستقل به وجود آمده است، گفت: از زمان تشکیل انقلاب اسلامی، استکبار جهانی برابر ما قد علم و در این زمینه همه توان خود را بسیج کرده است که این درخت تنومند را که روزبه روز به حول و قوه الهی و رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم عزیز قوی تر می شود، بخشکاند.

امام جمعه رودهن گفت: استکبار از هر راهی برای نابودی اسلام و جمهوری اسلامی وارد شده است، ولی در تمام نقشه ها و برنامه های پلید خود شکست را پذیرفته و عقب نشینی کرده است.

وی افزود: امروز نه تنها انقلاب اسلامی نابود نشده، بلکه به سراسر جهان از جمله دیگر کشورهای اسلامی منطقه صادر شده است و نیروهای انقلابی با الهام از انقلاب ایران اسلامی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: اقتصاد مقاومتی راه نجات از بحران است

امام جمعه رودهن: اقتصاد مقاومتی راه نجات از بحران است