مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1395 ساعت 12:412016-04-06اقتصادي

خودنمایی نوبرانه ها در زنجان چغاله بادام های 60 هزار تومانی در بازار زنجان


با فرا رسیدن فصل بهار، قیمت نوبرانه ها سر به فلک کشیده و به 60 هزار تومان رسیده است، نوبرانه ای که چشم نواز اما بسیار گران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، با فرارسیدن فصل بهار و باردهی درختان میوه، بازار نوبرانه ها مثل سال های قبل گرم شده است و در ویترین میوه فروشان و دست فروشان با رنگ و لعاب خودنمایی می کنند.

در این ایام چند نوبرانه ها از جمله چغاله بادام که بیشتر هم مورد استقبال مردم هستند، در نقاط پرتردد شهر دست به دست می شوند و رفته رفته بر قیمت آنها افزوده می ‎شود.

نوبرانه هایی که با داشتن طعم تلخ و ترش، همچنان مطلوب مردم هستند و کمتر کسی است که با عبور از کنار دست ‎فروشان آن را تست نکرده و نخرد، البته تست کردن نوبرانه ها ارزان هم نبوده و خرید تنها یک کیلو چغاله بادام 60 هزار تومان آب می خورد.

رییس اتحادیه میوه و تره بار فروشان زنجان در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه نوبرانه های گران قیمت در بازار میوه و تره بار عرضه نمی شود، اظهار کرد: این نوبرانه ها معمولا 50 تا 100 کیلو هستند که در قالب یک محموله وارد استان می شوند.

مرتضی هاشمی با بیان اینکه قیمت نوبرانه ها در استان عرضه کننده 30 هزار تومان است، گفت: وقتی به زنجان می رسد، قیمت آن دو برابر شده و با قیمت 60 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی نوبرانه ها در زنجان چغاله بادام های 60 هزار تومانی در بازار زنجان

خودنمایی نوبرانه ها در زنجان چغاله بادام های 60 هزار تومانی در بازار زنجان