مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1395 ساعت 11:452016-04-08فرهنگي

95 را هم «سال تئاتر» نامیدند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سال 1395 را هم به نام "تئاتر" نام گذاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر ایسنا، علی جنتی در جلسه ای که 19 فروردین ماه با برخی معاونان و مسوولان حوزه فرهنگ و هنر داشت، در راستای ادامه ی اقداماتی که سال گذشته در حوزه تئاتر انجام می شد و نیز انجام نشدن برخی کارهایی که مدنظر بود، امسال را هم در این وزارتخانه به نام "تئاتر" نامید.

ایرج راد - مدیر عامل خانه تئاتر - در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: در این جلسه در ارتباط با یکسری مسائل و مشکلات تئاتر گزارش مختصری ارائه داده شد و آقای جنتی هم تا حدود زیادی در جریان بسیاری از مسائل از جمله مشکلات مالی قرار داشتند.

وی افزود: بر اساس مشکلاتی که به ویژه در بخش مالی در حوزه تئاتر وجود داشت، ایشان معتقد بودند به دلیل آنکه در این حوزه خیلی موثر عمل نشد، امسال هم کارها با تاکید به تئاتر و به نام تئاتر دنبال شود و قرار بر این است که از بودجه ای که به معاونت هنری برای سال جاری اختصاص داده می شود، بخش عمده ای به تئاتر داده شود و به این ترتیب بودجه امسال تئاتر حدود دو برابر خواهد شد.

راد همچنین گفت: در این جلسه درباره ی مساله بیمه که به تمام هنرمندان از جمله فعالان حوزه تئاتر و اعضای خانه تئاتر هم مربوط می شود، صحبت شد و قرار بر این است تا با پیگیری، این موضوع به جمع بندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 را هم «سال تئاتر» نامیدند

95 را هم «سال تئاتر» نامیدند