مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1395 ساعت 07:262016-04-09سياسي

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد صدور 9 هزار سند روستایی در گیلان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از صدور 9 هزار و 216 سند روستایی در سال 94 در این استان خبر داد و گفت: سال گذشته اجرای طرح هادی در بیش از 2 هزار روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان به اتمام رسیده است.

- محمد اکبرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به 21 فروردین ماه سالروز صدور فرمان امام (ره) مبنی بر افتتاح حساب 100 و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: 37 سال از صدور فرمان تاریخی امام (ره) می گذرد.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نهادی انقلابی عمومی غیر دولتی عنوان کرد و افزود: بنیاد مذکور همواره به عنوان یار دولت ها و نظام جمهوری اسلامی در کنار مسئولان حضور داشته و انجام وظیفه کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از افزایش صددرصدی صدور سند روستایی در سال 94 در این استان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته 9 هزار و 216 سند تک برگ تحویل روستاییان در نقاط مختلف گیلان شده است.

اکبرزاده با بیان اینکه از فروردین ماه سال 94 تا فروردین ماه امسال از محل اعتبارات دولتی و ملی ، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی موفق شدیم 614 میلیارد تومان پروژه را در استان به بهره برداری برسانیم، تصریح کرد: سال 94 تعداد 9 هزار و 246 پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد صدور 9 هزار سند روستایی در گیلان

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد صدور 9 هزار سند روستایی در گیلان