مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1395 ساعت 11:262016-04-09بين الملل

آن سوی روابط آل خلیفه با اسراییل؛ راز دشمنی آل خلیفه با مقاومت در چیست؟


پایگاه خبری «البحرین الیوم» با اشاره به تاریخ روابط اسراییل و آل خلیفه در بحرین نوشت: نگاهی به تاریخ این روابط که به سال 1994 باز می گردد می تواند دلیلی برای روشن شدن دشمنی آل خلیفه با مقاومت به ویژه حزب الله و ایران باشد.

- پایگاه خبری البحرین الیوم با اشاره به تاریخ روابط اسراییل و آل خلیفه در بحرین نوشت: نگاهی به تاریخ این روابط که به سال 1994 باز می گردد می تواند دلیلی برای روشن شدن دشمنی آل خلیفه با مقاومت به ویژه حزب الله و ایران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه خبری البحرین الیوم نوشت: نگاهی به ریشه روابط بحرین و اسراییل می تواند دلیل دشمنی آل خلیفه با مقاومت در منطقه به ویژه حزب الله و ایران را روشن کند.

ریشه های روابط آل خلیفه با اسراییل ریشه های روابط آل خلیفه و اسراییل به سال 1994 میلادی بر می گردد، زمانی که یک هیئت رسمی اسراییل برای نخستین بار عازم بحرین شد، سپس در همان سال یوسی سارید وزیر محیط زیست اسراییل هم راهی منامه شده و با خالد الخلیفه وزیر خارجه وقت بحرین دیدار کرد.

خالد الخلیفه در سال 2000 میلادی تاسیس انجمن خاورمیانه با عضویت کشورهای عربی به اضافه اسراییل را خواستار شد و در آن زمان معتقد بود این انجمن تنها راه حل و فصل مشکلات موجود در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن سوی روابط آل خلیفه با اسراییل؛ راز دشمنی آل خلیفه با مقاومت در چیست؟

آن سوی روابط آل خلیفه با اسراییل؛ راز دشمنی آل خلیفه با مقاومت در چیست؟