مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 08:162016-04-10اقتصادي

همچنان با مشکل نقل وانتقال پولی مواجهیم/آمریکا نمی گذارد


همچنان با مشکل نقل وانتقال پولی مواجهیم زیرا آمریکا با بانک هایی که می خواهند با ایران تعامل پولی داشته باشند، - مقابله می کند و این اقدام آمریکا مخالف روح برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، اسد الله عسکر اولادی در یک گفتگوی تلویزیونی در خصوص نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت: دولت یازدهم اهتمام بیشتری به بخش خصوصی داده است اما آن چیزی که باید به آن توجه بیشتری شود، کمرنگ شدن نقش شرکت های دولتی است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ شدن دولت و شرکت های بزرگ دولتی اجازه کار را به بخش خصوصی نمی دهد.

عسکراولادی تأکید کرد: بعد از برجام، امید بخش خصوصی برای فعالیت بالاتر رفته است و از اوایل سال 94 بخش خصوصی وارد صحنه شده است.

رییس اتاق مشترک ایران و چین تصریح کرد: در هیچ یک از دولت های قبلی، بخش خصوصی همراه دولت نبود و بازی داده نمی شد اما در این دولت بخش خصوصی در همه سفرهای رییس جمهور حاضر بوده و به آنها میدان داده شده است.

وی با اشاره به انحصار طلبی شرکت های دولتی گفت: کرکره های شرکت های دولتی باید پایین کشیده و فعالیت آنها به بخش خصوصی واگذار شود.

عسکراولادی با بیان اینکه تمام کارهای شرکت های دولتی با پول بانک مرکزی صورت می گیرد، تأکید کرد: فعالیت های شرکت های دولتی با پول مردم است که در بانک مرکزی سپرده گذاری شده و باید این سیستم در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همچنان با مشکل نقل وانتقال پولی مواجهیم/آمریکا نمی گذارد

همچنان با مشکل نقل وانتقال پولی مواجهیم/آمریکا نمی گذارد