مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 09:002016-04-10سياسي

استاندار ایلام: مدیران دستگاه های اجرایی در جشنواره فرامرزی پای کار خواهند بود


مدیران دستگاه های اجرایی در جشنواره فرامرزی پای کار خواهند بود و از تمام امکانات برای برگزاری این رویداد فرهنگی استفاده خواهد شد.

- و از تمام امکانات برای برگزاری این رویداد فرهنگی استفاده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، محمدرضا مروارید در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره فرامرزی مطبوعات استان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره کار بزرگی است که در قالب آن فعالیت های خوبی صورت گرفته و هرروز هم بهتر می شود و قطعاً اثرات مثبت آن را در فرهنگ استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کمیته ی مالی جشنواره باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی تقویت شود و لازمه ی آن استفاده از تمام امکانات استان است و مدیران حتماً با در اختیار گذاشتن امکانات موردنیاز از برگزاری این جشنواره حمایت خواهند کرد.

استاندار ایلام بر بهره گیری از ظرفیت دانشگاه های استان هم در موضوعات علمی و هم استفاده از امکانات مانند سالن محل برگزاری تأکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های مرتبط با محورهای جشنواره حتماً پای کار خواهند آمد.

علی محمدنیاکان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن تشریح سفر به استان واسط عراق برای ایجاد هماهنگی برای حضور استان های مرزی عراق گفت: نخبگان عرصه ی اطلاع رسانی و مطبوعات عراق از این جشنواره است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: مدیران دستگاه های اجرایی در جشنواره فرامرزی پای کار خواهند بود

استاندار ایلام: مدیران دستگاه های اجرایی در جشنواره فرامرزی پای کار خواهند بود