مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 09:162016-04-10سياسي

ناگفته هایی از یک فرمانده


17 سال پیش در چنین روزهایی بود که مرد شماره یک اخلاق انسانی و نظامی گری در نیروهای مسلح به آرزوی دیرینه اش رسید؛ همان آمال اخروی که در هنگام شنیدن خبر شهادت همرزمانش در دوران دفاع مقدس آن را بر بالای قلل کردستان و جاده های خوزستان فریاد می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" ، 17 سال پیش در چنین روزهایی بود که مرد شماره یک اخلاق انسانی و نظامی گری در نیروهای مسلح به آرزوی دیرینه اش رسید؛ همان آمال اخروی که در هنگام شنیدن خبر شهادت همرزمانش در دوران دفاع مقدس آن را بر بالای قلل کردستان و جاده های خوزستان فریاد می زد.

وقتی برای طرح خلاقیت ها و ابتکارات جدیدش در روزی بهاری از منزلش بیرون آمد و همان هایی که وجود صیاد برایشان یک تهدید جدّی بود و نمی توانستند او را با مدیریت و استراتژی در مسیر صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، متوقف کنند دست به کار شدند و نقشه حذف این بزرگمرد را کشیدند.

شاید فقط چند روز قبل، آقا و مقتدایش درجه سرلشکری را روی شانه هایش نصب کرده بود و او بر این اعتماد می بالید.

انگیزه دو چندانی برای رسیدن به آمال نابودی استکبار جهانی پیدا کرده بود، اما شنبه بیست و یکم فروردین سال 78 خبر دیگری را شنیدیم و آن این بود: امیر سرلشکر شهید صیاد شیرازی توسط عناصر گروهک منافقین به شهادت رسید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از یک فرمانده

ناگفته هایی از یک فرمانده