مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 13:462016-04-10ورزشي

جلوگیری از هدر رفت منابع ملی با ادغام دستگاه های فرهنگی میسر است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با برنامه ریزی مدون و کارشناسی و نیز ادغام تمامی دستگاه های فرهنگی می توان از هدر رفت بسیاری از منابع ملی و بیت المال جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش ازظهر امروز در جمع هنرمندان وکارکنان حوزه هنری استان با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنرمندان باید با در نظر گرفتن مسائل اعتقادی و مذهبی در زمینه تولید آثار فاخر و ماندگار در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری، بخش قابل توجهی از سپاه پاسداران، اوقاف و امور خیریه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بخش عظیمی از وزارت ورزش و جوانان و نهادکتابخانه ها با یک رویکرد همسو و سوگیری مشترک در جامعه فعالیت می کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در صورتی می توان مانع هدر رفتن منابع ملی در جامعه باشیم که برنامه ریزی های مستمر و کارشناسی شده داشته باشیم و گام های عملی برداریم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ارتباط تمامی دستگاه های فرهنگی با یکدیگر گفت: دستگاه های بسیاری با جهت گیری ها و فعالیت های مشترک در بدنه نظام و دولت فعالیت می کنند که این امر هزینه های بسیاری را برای کشور به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از هدر رفت منابع ملی با ادغام دستگاه های فرهنگی میسر است

جلوگیری از هدر رفت منابع ملی با ادغام دستگاه های فرهنگی میسر است