مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 14:002016-04-10سياسي

برای رفع معضل 60 ساله هرندی حداقل دو سال زمان نیاز است


حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی :معضلات محله هرندی از حدود 60 سال پیش شکل گرفته و تحت این شرایط اجرای طرح انضباط شهری به بازه زمانی حدود 2 ساله نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی در حاشیه بازدید از محله هرندی و افتتاح مرکز بهاران بانوان با اشاره به اجرای طرح انضباط شهری در محله هرندی و تغییرات ایجاد شده در آن افزود: بوستان شهید هرندی، میدان شوش و بوستان خواجوی کرمانی تا 6 ماه قبل محل توزیع مواد مخدر بود این در حالی است که مطالعات نشان می دهد تا زمانی که مواد مخدر وجود داشته باشد و فرد بهبود یافته شغل نداشته باشد خانواده پذیرای این افراد نیست.

وی گفت: مرکز بهاران تلاش می کند تا حلقه اتصالی را میان فرد بهبودیافته و خانواده ایجاد کند و عزیزانی که بین 6 تا 9 ماه در بهاران حضور دارند با انجام اقدامات مددکاری و مشاوره در نهایت به یک ثبات و استقلال می رسند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه حضور در بهاران اجباری نیست و مدیریت شهری نیز مسئول بیکاری نیست، عنوان کرد: واقعیت این است که 2 تا 3 حفره در شهر تهران وجود دارد که به جریان عادی زندگی لطمه زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع معضل 60 ساله هرندی حداقل دو سال زمان نیاز است

برای رفع معضل 60 ساله هرندی حداقل دو سال زمان نیاز است