مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 14:462016-04-10سياسي

جذب سرمایه گذار در اولویت شهرداری همدان قرار دارد


رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداریها برای ادامه راه به کمک دولت نیاز دارند، گفت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در اولویت شهرداری همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اکبر نظری بعد ازظهر امروز در دیدار با استاندار همدان اظهار داشت: سال گذشته سال پرچالشی برای شهرداریهای استان همدان بود که مشکلات عدیده ای در این زمینه ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه چالشهای داخلی مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی کشور ایجاد کرده بود، گفت: سال گذشته بسیاری از شهرداریهای کشور به گِل نشسته بودند و توان هدایت مجموعه های خود برای رسیدن به ساحل نجات را نداشتند.

نظری با بیان اینکه شهرداری همدان تلاش بسیاری برای بهبود وضعیت درآمدی و مدیریت شهر داشت، گفت: با وجود محدودیتهای بسیار شهرداری همدان توانست با تدبیر و درایت لازم شهر را مدیریت کرده و خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار از اولویتهای اساسی شهرداری همدان محسوب می شود، گفت: جذب سرمایه گذار بسیاری از مشکلات شهرداری همدان را مرتفع کرد که برای نمونه می توان به پروژه میدان بار بزرگ همدان اشاره کرد که چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

رییس شورای شهر همدان بیان کرد: امروز شهرداریهای استان همدان در وضعیت بحرانی قرار دارند که اگر کمک و پشتیبانی لازم از آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار در اولویت شهرداری همدان قرار دارد

جذب سرمایه گذار در اولویت شهرداری همدان قرار دارد