مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 15:062016-04-10حوادث

خانواده گرفتار در ارتفاعات کوه شاه جهان فاروج نجات پیدا کردند


نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان فاروج استان خراسان شمالی خانواده گرفتارشده در ارتفاعات کوه شاه جهان این شهر را از مرگ و گرفتار شدن در چنگال حیوانات وحشی نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی"، به دنبال تماس تلفنی یک مرد جوان با ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر خراسان شمالی مبنی بر گرفتار شدن سرنشین های یک دستگاه خودرو پراید در ارتفاعات کوه شاه جهان بلافاصله ارزیابی حادثه در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) جمعیت هلال احمر خراسان شمالی آغاز شد.

با اطلاعات کسب شده از راننده خودرو سواری مختصات محل از روی نقشه های امدادی جمعیت هلال احمر مشخص و در اختیار تیم های عملیاتی مستقر در شهرستان فاروج قرار گرفت.

اعضای خانواده ای که توسط یک دستگاه خودرو پراید در حد فاصله روستای قره جقه و بادبریان در مسیر عبوری در گل ولای حاصله از بارندگی و برف و کولاک در ساعت 14 دیروز شنبه گیرکرده و با توجه به اینکه منطقه ای که حضورداشته اند یکی از مسیرهای کم تردد و دورافتاده است هیچ کس به آن ها مراجعه نکرده و راننده به ناچار چند کیلومتر مسیر راه را پیاده از محل حادثه طی می کند تا موفق به تماس تلفنی با ندای امداد 112 جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در بجنورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده گرفتار در ارتفاعات کوه شاه جهان فاروج نجات پیدا کردند

خانواده گرفتار در ارتفاعات کوه شاه جهان فاروج نجات پیدا کردند