مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1395 ساعت 19:262016-04-10سياسي

امام جمعه اردبیل: خلأ عاطفی دنیا را به سمت سقوط اخلاقی کشانده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خلأ عاطفی در عصر معاصر بین خانواده ها، فروپاشی این نظام اجتماعی، خانوادگی و هلاکت واقعی افراد جامعه را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در بازدید از مراکز نگهداری بهزیستی در اردبیل، اظهار کرد: باید در این زمینه با الگوهای تربیتی که اسلام ارائه کرده، خلأها و ضعف ها برطرف شده و امکان پرورش و تربیت شایسته نسلی مهربان همراه با عطوفت و خصلت های نیکو فراهم آید.

وی تصریح کرد: قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) منظومه عظیم تربیتی و تعالی اخلاقی در جامعه است که باید چنین برجستگی هایی مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد و خود خانواده ها به الگوسازی و بهبود شرایط روابط اجتماعی بیشتر کمک کنند.

امام جمعه اردبیل، ظرافت ها و حساسیت های امر تربیت و توجه به تربیت شایسته را در سایه مضامین و مبانی تربیتی درست یادآور شد و گفت: نباید افراد جامعه در سایه خلأ عاطفی و روحی، روانی از مسیر درست تربیت باز بمانند و یا دچار نوعی مرض و بیماری اجتماعی و روحی، روانی قرار گیرند.

عاملی بالاترین هدف انبیا و اولیای الهی را توجه به ایجاد فضای سالم تربیتی و رسیدن انسان به کمال و معرفت حقیقی توصیف کرد و افزود: از شاخصه های پیامبر رحمت اسلام توجه به فقرا، نیازمندان و دست محبت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: خلأ عاطفی دنیا را به سمت سقوط اخلاقی کشانده است

امام جمعه اردبیل: خلأ عاطفی دنیا را به سمت سقوط اخلاقی کشانده است