مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1395 ساعت 12:012016-04-11دانش

دانشگاه تربیت مدرس میزبان کنگره آموزش عالی ایران/ حضور فرهادی و عارف در این کنگره


دبیر اجرایی کنگره آموزش عالی ایران از برگزاری این کنگره در 25 و 26 فروردین در دانشگاه تربیت مدرس خبر داد و گفت: فرهادی، عارف، معین، ابتکار و جمعی از معاونین آموزشی دانشگاه ها در این کنگره حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمد جواد رسایی دبیر اجرایی کنگره آموزش عالی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در نشست خبری که صبح امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: به دلیل آنکه در آموزش عالی ضرورت بازنگری، نوسازی و هدایت به صورت مستمر وجود دارد کنگره آموزش عالی ایران در تاریخ 25 و 26 فروردین ماه 95 به سفارش معاونت آموزشی وزارت علوم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقریبا شش ماه برای برگزاری این کنگره تلاش شده و به منظور بررسی تصمیمات اتخاذ شده در حوزه آموزش عالی معاونین و افراد با سابقه در آموزش عالی در این کنگره شرکت می کنند.

رسایی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی براینکه مهمانان این کنگره چه کسانی هستند و چه تعداد از افراد در این کنگره ارائه خواهند داشت گفت: ما یک کمیته علمی تشکیل دادیم و از انجمن های علمی مرتبط با فعالیت آموزش عالی کمک خواستیم که افراد فعال در حوزه علمی و هم در حوزه اجرایی را به ما معرفی کنند که از جمله این انجمن ها می توان به انجمن علمی آموزشی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تربیت مدرس میزبان کنگره آموزش عالی ایران/ حضور فرهادی و عارف در این کنگره

دانشگاه تربیت مدرس میزبان کنگره آموزش عالی ایران/ حضور فرهادی و عارف در این کنگره