مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1395 ساعت 13:262016-04-11سياسي

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد توزیع 12 هزار تن قیر رایگان در گیلان


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از توزیع 12 هزار قیر رایگان و آسفالت 150 کیلومتر در 165 روستای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودسر، محمد اکبرزاده ظهر امروز در نشست با فرماندار این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 37 سال از صدور فرمان تاریخی امام (ره) برای بازگشایی حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن می گذرد.

وی بنیاد مسکن را نهادی انقلابی و خادم مردم خواند و افزود: این نهاد با همکاری و هم افزایی مسئولان و مردم توانست خدمات بزرگی به نظام ارائه کند هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان درباره اجرای طرح هادی تصریح کرد: در اجرای طرح هادی روستاهای گیلان 12 درصد عقب ماندگی کشوری به 5 درصد ارتقا یابد.

وی با اشاره به توزیع 12 هزار تن قیر رایگان به ارزش 70 میلیارد تومان برای روستاهای گیلان در سال گذشته، تصریح کرد: با این مقدار قیر رایگان در 165 روستا 150 کیلومتر آسفالت انجام شد.

اکبرزاده، با بیان اینکه تعمیر و بازسازی 200 هزار مسکن فرسوده اقشار کم درآمد جامعه در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده است، ادامه داد: سهم گیلان در این زمینه هنوز مشخص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد توزیع 12 هزار تن قیر رایگان در گیلان

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان خبر داد توزیع 12 هزار تن قیر رایگان در گیلان