مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1395 ساعت 23:562016-04-11اقتصادي

یادداشت/ حسین شریعتمداری این سوخت و آن تنور؟!


همه شواهد موجود حکایت از آن دارد که در تنور برجام هیچ نانی پخته نشده است و آنهمه بزرگنمایی و تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز درباره آن بی نتیجه باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، حسین شریعتمداری طی یادداشتی با عنوان در روزنامه کیهان این سوخت و آن تنور؟! نوشت: 1- دیروز، روزنامه های زنجیره ای، تیترهای درشت صفحه اول خود را به یک تخلف نجومی 105 هزار میلیارد تومانی در دولت سابق اختصاص دادند و با آب و تاب از قول آقای دکتر احمد توکلی نوشتند که دولت سابق 105هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی وام گرفته و پس نداده است! و درباره این تخلف بزرگ و بی سابقه که به نوشته یکی از همین روزنامه های زنجیره ای، مبلغ آن 35 برابر فساد مالی 3000 میلیارد تومانی بوده است داد سخن داده و از آن با عنوان من درآوردی پاناما گیت دولت سابق یاد کردند.

اقدام هماهنگ روزنامه های زنجیره ای در حالی بود که آقای احمد توکلی تاکید کرده بود این تخلف نجومی و 105 هزار میلیارد تومانی در دولت آقای دکتر روحانی صورت گرفته است و نه در دولت سابق! دکتر توکلی که از شارلاتانیزم روزنامه های زنجیره ای تعجب کرده بود با ارسال نامه ای برای مدیران مسئول روزنامه های یاد شده به آیه 135 سوره مبارکه نساء اشاره کرد که می فرماید کینه هایی که از دیگران در سینه دارید نباید مانع از عدالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسین شریعتمداری این سوخت و آن تنور؟!

یادداشت/ حسین شریعتمداری این سوخت و آن تنور؟!