مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 08:552016-04-12اجتماعي

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر حذف مدارس خشتی و گلی استان


استاندار سیستان و بلوچستان بر حذف مدارس خشتی و گلی استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی افزود: 576 کلاس قدیمی در استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است تا در پایان سال 96 بتوانیم محیط آموزشی استاندارد برای دانش آموزان مناطق مختلف استان فراهم کنیم.

وی بازبینی بخش نرم افزاری آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: توجه به توسعه فیزیکی و سخت افزاری به تنهایی نمی تواند توفیقات به همراه داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای رفع مشکلات آموزشی مناطق حاشیه نشین استان نیازمند توجه ویژه هستیم تا در سال تحصیلی 95- 96 هیچ مشکل آموزشی در این مناطق نداشته باشیم.

رییس شورای آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، افزود: سیستان و بلوچستان 2 اردیبهشت ماه امسال میزبان وزیر آموزش و پرورش و مقامات ارشد کشوری برای شرکت در همایش شورای بهبود و توسعه شاخص های استان های محروم کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه بیش از پیش وزارت آموزش و پرورش به سیستان و بلوچستان در راستای عدالت آموزشی باید بتوانیم شاخص آموزشی این استان را در سطح ملی ارتقا دهیم تا در دولت تدبیر و امید شاهد برپایی جشن عدالت آموزشی در این استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر حذف مدارس خشتی و گلی استان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر حذف مدارس خشتی و گلی استان