مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 11:412016-04-12بين الملل

جت های اختصاصی ثروتمندان در مهرآباد


اولین ارائه دهنده خدمات مسافرتی با جت های شخصی در ایران، دو سال است کارش را شروع کرده و شما اگر به اندازه کافی پول دار هستید، می تواند با جت های اختصاصی کوچک به مقاصدتان پرواز کنید و برگردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم" ، پول دارها همه جای دنیا شبیه هم هستند ؛ این نظر را مدت ها پیش در فیس بوک زیر گزارشی درباره صفحه بچه پول د ارهای تهران در اینستاگرام دیدم، گزارشی که یک روزنامه ایتالیایی نوشته بود و یک کاربر اهل ایتالیا این نظر را با خواندن متن و دیدن عکس های گزارش زیر آن نوشته بود.

حالا پول دارهای ایرانی یک گام دیگر به شبیه ترشدن به پول دارهای دیگر کشورهای جهان، به ویژه کشورهای غرب نزدیک تر شده اند.

چگونه؟ اولین ارائه دهنده خدمات مسافرتی با جت های شخصی در ایران، دو سال است کارش را شروع کرده و شما اگر به اندازه کافی پول دار هستید، می تواند با جت های اختصاصی کوچک به مقاصدتان پرواز کنید و برگردید.

با این حساب، می توانید خود و چهار نفر از همکاران، دوستان یا اعضای خانواده تان با جت اختصاصی کوچک پنج نفره از فرودگاه مهرآباد راهی هر نقطه ای در داخل کشور یا حتی خارج از کشور شوید.

تنها نکته اش این است که برای هر ساعت پرواز باید دست کم سه هزارو 2 دلار، به علاوه مقداری هزینه های جانبی شامل هزینه فرودگاهی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جت های اختصاصی ثروتمندان در مهرآباد

جت های اختصاصی ثروتمندان در مهرآباد