مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 15:012016-04-12بين الملل

تصویب استراتژی خط لوله انتقال گاز روسیه به پاکستان


کمیته هماهنگی اقتصاد پارلمان پاکستان استراتژی اجرای خط لوله گاز 1100 کیلومتری روسیه از شمال تا جنوب پاکستان را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم" به نقل از اکسپرس تریبون ، دولت پاکستان ساخت خط لوله گاز 1100 کیلومتری که با همکاری مسکو در این کشور اجرا خواهد شد را تصویب کرد.

کمیته هماهنگی اقتصاد پارلمان پاکستان علاوه بر تصویب استراتژی خط لوله انتقال گاز روسیه از شمال تا جنوب این کشور، 95 میلیارد روپیه ( حدود 9 میلیاد و یکصد هزار دلار) برای بازپرداخت های بخش انرژی که شامل 25 میلیارد روپیه (حدود دو میلیارد و هشتصد هزار دلار) بدهکاری تازه است را به امضا رساند.

پروژه خط لوله گاز 1100 کیلومتری از شمال تا جنوب از نوابشاه تا قصور در نزدیکی لاهور شهر مرکزی ایالت پنجاب پاکستان ساخته خواهد شد.

بر اساس اسناد دولتی پاکستان، قرار داد با روسیه 25 ساله است و شرکت آرتی برای اجرای این پروژه انتخاب شده است.

روسیه که پیش از این بزرگترین تأمین کنندگان سلاح به هند بود، به دلیل نزدیکی این کشور به آمریکا، در حال حاضر خواستار روابط حسنه با پاکستان است.

ایتارتاس در ماه ژوئن سال جاری اعلام کرد که روسیه تحریم های خود علیه تأمین سلاح به پاکستان را برداشته است و در حال گفت وگو با اسلام آباد در مورد تحویل بالگرد نظامی مسکو به این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب استراتژی خط لوله انتقال گاز روسیه به پاکستان

تصویب استراتژی خط لوله انتقال گاز روسیه به پاکستان