مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 21:162016-04-12ورزشي

بی مهری مسئولان به رکورددار روپایی زن جهان


رکورددار روپایی زن جهان از بی مهری و عدم توجه مسئولان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت.

- میلاد محسنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از بی مهری و بی توجهی مسئولان استان فارس و این شهرستان برای ثبت رکوردش در کتاب رکوردهای گینس سخن گفت و اظهار داشت: قهرمان پروری کار ساده ای نیست چراکه زمان های طولانی باید هزینه و تمرین و ممارست کرد تا بتوان قهرمان شد و برای کشور افتخار آفرید.

وی بیان داشت: مسئولان در اکثر تربیون ها از ورزش و جایگاه آن در نشاط و سلامتی و افتخارآمیزی برای کشور سخن به میان می آورند اما بعد از تمرین و کسب مقام در عرصه های ورزشی ملی و بین المللی، مدال آور دیگر به ورطه فراموشی سپرده می شود.

محسنی از ورزش مرودشت به عنوان ویترین ورزش ایران یاد کرد و افزود: این شهرستان مدال آوران و نخبگان بسیاری در زمینه های ورزشی دارد که بهترین راهبرد کسب پی درپی سکوها و مدال ها در میدان ها و عرصه های ورزشی بها دادن و ارج نهادن به آنان است.

این قهرمان ورزشی که اکنون برای ثبت رکوردش در کتاب گینس به دنبال اسپانسر است، بیان کرد: از طریق نماینده ایران با دفتر گینس در کشور دبی برای ثبت رکوردم در کتاب رکوردهای گینس مکاتبه کردم که پذیرفته هم شدم اما به دلیل عدم توانایی مالی این مهم تاکنون امکان پذیر نشده که در صورت تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری مسئولان به رکورددار روپایی زن جهان

بی مهری مسئولان به رکورددار روپایی زن جهان