مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1395 ساعت 23:412016-04-12سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته


شهیدی که روز تولد و شهادتش یکی شد؛ 3 دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی حذف شدند و رونمایی از تخلف میلیاردی؛ آیا دولت باز هم تکذیب می کند؟ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربیننده ترین اخبار پیکر شهیدان محسن قوطاسلو و مجتبی یدالهی از مستشاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در سوریه با حضور در معراج شهدا تشییع شد.

3 دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی حذف شدند" نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه 95 مصوب کردند 3 دهک بالای درآمدی از دریافت یارانه نقدی حذف شوند.

فیلم/ لحظه ریزش خیابان" در این ویدئو شاهد ریزش خیابانی در شهر مادرای ایالت کالیفرنیا بر اثر نفوذ فاضلاب خواهید بود.

3 مدافع حرم از ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند+عکس" 3 رزمنده ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بودند، حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

رونمایی از تخلف میلیاردی؛ آیا دولت باز هم تکذیب می کند؟/ گاف روزنامه های اصلاح طلب با طعم ذوق زدگی " افشاگری احمد توکلی درباره تخلف میلیاردی دولت یازدهم این روزها جنجال های فراوانی بپا کرده، اما مردم تنها می خواهند پاسخ دولت و نهادهای نظارتی را به یک سوال بدانند؛ این پول ها کجا رفته است؟ برای مشاهده متن کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24ساعت گذشته