مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1395 ساعت 13:002016-04-13اقتصادي

اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال


بالغ بر 5 هزار و 931 مسکن در روستاها تحت عنوان طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 151 میلیون ریال ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمد اکبرزاده ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، در آستانه سی وهفتمین سال تأسیس این نهاد انقلاب، اظهار کرد: هیچ کس باور نمی کرد که در 21 فروردین سال 1358 که انقلاب ما دو ماه از عمرش می گذشت فرمانی صادر شود که به یکی از مهم ترین شاخص های توسعه پایدار همه جانبه یک کشور یعنی مسکن اشاره کند.

وی با اشاره به رضایت امام راحل از عملکرد بنیاد مسکن، افزود:مقام معظم رهبری نیز فرمودند یکی از حسنات برجسته و باقی امام راحل که حسناتشان غیر قابل توصیف است همین مسأله حساب صد امام هست.

این ها نشان از یک امانت گسترده می دهد و آن ها هم که آمدند در این نهاد عمومی غیر دولتی انقلابی خادم آن هایی شدند که خود امام فرمود که زبان گله و شکایت ندارند و این برای ما سرمایه دنیا و آخرتمان است .

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان این که طی یک سال گذشته، 614 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات دولتی ملی و استانی، تسهیلات بانکی و آورده بخش خصوصی را به بهره برداری رساندیم، تصریح کرد: از این تعداد بالغ بر 5 هزار و 931 مسکن در روستاها تحت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال

اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال