مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1395 ساعت 15:152016-04-13سياسي

شروط مجلس برای ورود 3 نماینده آمریکایی


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: در صورتی که این نمایندگان برای جهت ملاقات با خانواده های شهدای هسته ای کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند همچنین بازدید از مزار شهدا و ملاقات با افرادی که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی .

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: در صورتی که این نمایندگان برای جهت ملاقات با خانواده های شهدای هسته ای کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند همچنین بازدید از مزار شهدا و ملاقات با افرادی که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شده اند تعهد بدهند می توان در مورد سفر آنها به ایران فکر کرد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به نامه 3 عضو مجلس نمایندگان آمریکا برای اعطای ویزا برای سفر به ایران گفت: در صورتی که این نمایندگان برای ملاقات با خانواده های شهدای هسته ای کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند همچنین بازدید از مزار شهدا و ملاقات با افرادی که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شده اند تعهد بدهند می توان در مورد سفر آنها به ایران فکر کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان درخواست کننده باید طی مصاحبه ای این تعهدات را بدهند و در ضمن آنها نیز به ما اجازه سفر به آمریکا و گفت و گو با سیاه پوستان این کشور و بازدید از زندان گوآنتانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط مجلس برای ورود 3 نماینده آمریکایی

شروط مجلس برای ورود 3 نماینده آمریکایی