مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1395 ساعت 09:002016-04-14اقتصادي

فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر فراهم شد


خریدار و فروشنده برای معامله واحد مسکن مهر باید به شرکت عمران مراجعه کنند چراکه احتمال فروش این واحدها در آن واحد به 10 نفر هم وجود دارد.

- مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با اعلام آماده شدن فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر این شهر، گفت: خریدار و فروشنده برای معامله واحد مسکن مهر باید به شرکت عمران مراجعه کنند چراکه احتمال فروش این واحدها در آن واحد به 10 نفر هم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد آیینی با اشاره به جدیدترین وضعیت پروژه های مسکن مهر شهر اندیشه، اظهار کرد: از مجموع 3093 مسکن مهر اندیشه در قالب 14 پروژه، توانستیم حدود 11 پروژه را به مرحله نهایی برسانیم و در دهه فجر با حضور مسئولان این واحدها را افتتاح کردیم.

وی با بیان این که در واقع 2300 واحد افتتاح شد، تصریح کرد: دو پروژه باقیمانده شامل حدود 700 واحد است؛ یک پروژه 288 واحدی و یک پروژه 432 واحدی.

نیمی از واحدهای پروژه 432 واحدی خود مالک است یعنی 216 واحد 99 ساله است و در مجموع کل واحدهای 99 ساله حدود 504 واحد است.

وی با بیان این که این دو، پروژه های مسئله دار مسکن مهر در اندیشه بوده است، افزود: در زمان ورود بنده به شرکت عمران (اواخر سال 92) این پروژه ها به دلایلی مختلفی متوقف بودند، سازنده این پروژه ها کار رها کرده و رفته بود که با پیگیری های خیلی زیاد سازنده جدیدی برای تکمیل واحدهای مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر فراهم شد

فرآیند معاملات ثانویه مسکن مهر فراهم شد