مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1395 ساعت 07:452016-04-15سياسي

تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت:پاسداشت مقام والای والدین شهدای مدافع حرم به نشانه تجلیل از اسوه های صبر،حماسه و ایثار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه چهارمحال و بختیاری - سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا مدافع حرم این استان بیان کرد: یکی از کارهایی که زیر بنای مسائل فرهنگی استان قرار گرفت برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان بود که باعث شد شهدایی که برای ما و مردم استان و کشور کمتر شناخته شده بودند با برگزاری این کنگره توانستیم به شناخت بیشتری از شهدا دست یابیم.

سردار محمدسلیمانی پیرامون نقش استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز گفت: کاری که بچه های استان در دفاع از حرم اهل بیت انجام دادند؛ کاری کارستان بود که تعدادی از نیروهای استان اعزام شدند و مسئولین از عملکرد بچه های استان تقدیر کردند.

اگر فداکاری و جانفشانی شهید طاهری در شهر تدمر سوریه نبود دهها تن از شیعیان سر بریده می شدند علاوه بر این نقش دیگر شهیدان مدافع حرم استان هم در مأموریت های مستشاری، نقشی مهم و قابل توجه بود.

سردار محمد سلیمانی با یادآوری خاطره شهیدان علی عسگری(اولین شهید مدافع حرم استان)، سردار عزت الله سلیمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری

تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری