مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1395 ساعت 13:462016-04-15سياسي

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان: ارتش فدای ملت و گوش به فرمان رهبری است


امروز ارتش فدای ملت و گوش به فرمان بیانات مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، امیر سرتیپ علی مظهری در سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی با تدابیر امام خمینی (ره) سازماندهی شد و از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی به صورت شورایی با همکاری سایر نیروهای مسلح اداره می‎شد.

وی با بیان اینکه حفاظت از انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه ارتش بود که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد، افزود: سازماندهی، آموزش و انجام فعالیت‎ها از دیگر ماموریت‎های ارتش بود.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‎ها به ویژه تجزیه‎طلبان اقدامات خود را انجام می‎دادند که با تدابیر امام خمینی (ره) ارتش پادگان مهاباد را آزاد کرد.

امیر مظهری ادامه داد: ارتش در مبارزه با تجزیه‎طلبان و گروهک‎ها با قاطعیت ایستاد و این گروهک‎ها به همین دلیل به تبلیغ منفی علیه ارتش پرداختند و تعدادی از عناصر داخلی با آنها همراهی کردند.

وی با بیان اینکه دولت موقت نیز با شهید قرنی اختلاف داشت و همه برنامه‎ریزی‎های ستاد مشترک ارتش را به هم می‎ریخت و این امر موجب شد تا اکثر پادگان‎ها خالی شد، افزود: شهید سپهبد قرنی به این دلایل استعفا داده و یک ماه بعد توسط گروه فرقان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان: ارتش فدای ملت و گوش به فرمان رهبری است

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان: ارتش فدای ملت و گوش به فرمان رهبری است