مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1395 ساعت 16:102016-04-15فرهنگي

رونمایی از لوگوی یک فیلم


لوگوی فیلم سینمایی «آبجی» با طرحی از رامین بهرامی جهت نمایش در بخش فیلم های ایرانی برای مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

- لوگوی فیلم سینمایی آبجی با طرحی از رامین بهرامی جهت نمایش در بخش فیلم های ایرانی برای مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا،لوگوی فیلم سینمایی آبجی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی با طرحی از رامین بهرامی برای نمایش در بخش نمایش های ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

رامین بهرامی پیش از این، طراحی لوگوی فیلم هایی چون ترنج به کارگردانی مجتبی راعی، ساکن طبقه وسط ساخته شهاب حسینی و طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی را بر عهده داشته است.

در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 22 فیلم ایرانی برای مهمانان خارجی اعم از مدیران فستیوال ها، خریداران و توزیع کنندگان نمایش ویژه خواهد داشت و فیلم سینمایی آبجی در بخش نمایش ویژه فیلم های جشنواره روی پرده خواهد رفت.

داستان فیلم آبجی درباره طلا و عطی (آبجی) مادر و دختری است که سالیان سال است کنارهم زندگی می کنند؛ سال هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود 50 سال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از لوگوی یک فیلم

رونمایی از لوگوی یک فیلم