مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 08:212016-04-16اقتصادي

آغاز ثبت نام «بن کارت» 100هزار تومانی دانشجویی از امروز


دانشجویان از امروز می توانند با مراجعه به سامانه اعلام شده وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای خرید بن کارت از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدام و بن کارت خود را از بانک شهر دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، "مدیرعامل بانک شهر،گفت: در مجموع مبلغ یک میلیون ریال برای هر دانشجو در نظر گرفته شده است که دانشجو در زمان ثبت نام 600 هزار ریال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 400 هزار ریال دیگر را در قالب یارانه پرداخت خواهد کرد.

حسین محمد پورزرندی با اشاره به اینکه بانک شهر خدمات بانکی نمایشگاه بین المللی کتاب امسال تهران را بر عهده دارد ، گفت: دانشجویان می توانند پس از ثبت نام در مهلت اعلام شده بن کارت خود را از بانک شهر دریافت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی اینترنت رایگان در نمایشگاه امسال افزود: حتی این امکان وجود دارد که دانشجویان پس ازثبت نام و دریافت کد رهگیری بدون مراجعه به شعبه، در نمایشگاه از طریق اینترنت خریدهای خود را انجام دهند.

مدیرعامل بانک شهر گفت: امسال نخستین بار برای ثبت نام، بن کارت برای تعداد محدودی از دانش آموزان نیز پیش بینی شده است که سقف آن 500 هزار ریال خواهد بود.

وی افزود: سهم دانش آموزان 250 و یارانه ای که وزارت فرهنگ می دهد 250 هزار ریال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام «بن کارت» 100هزار تومانی دانشجویی از امروز

آغاز ثبت نام «بن کارت» 100هزار تومانی دانشجویی از امروز