مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 10:102016-04-16فرهنگي

بن کارت های دانشجویان در نمایشگاه کتاب برای کتب داخلی قابل استفاده است


مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یارانه اختصاص یافته به دانشجویان فقط در بخش ناشران داخلی و برای کتب داخلی قابل استفاده است.

- همایون امیرزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با بیان اینکه بن کارت های مجازی دانشجویان تنها برای بخش داخلی قابل پذیرش است گفت: یارانه خرید کتاب در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه و در محل، به متقاضیان ارائه می شود.

ثبت نام اینترنتی دریافت بن کارت های دانشجویی که از امروز آغاز شده است تا ساعت 24 اول اردیبهشت ادامه دارند و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به نشانی bon.

tibf.

ir نام نویسی کنند.

هر دانشجو تا سقف 100 هزار تومان می توانند از بن کارت مجازی استفاده کنند که60 هزار تومان آن را دانشجو در هنگام ثبت نام ارائه می کند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز 40 هزار تومان مابقی را پرداخت خواهد کرد.

بانک شهر به عنوان بانک عامل خدمات بانکی نمایشگاه بین المللی کتاب امسال تهران را بر عهده دارد و دانشجویان پس از ثبت نام در مهلت اعلام شده، بن کارت خود را از بانک شهر دریافت می کنند.

با توجه به وجود راه اندازی اینترنت رایگان در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب، این امکان وجود دارد که دانشجویان پس ازثبت نام و دریافت کد رهگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن کارت های دانشجویان در نمایشگاه کتاب برای کتب داخلی قابل استفاده است

بن کارت های دانشجویان در نمایشگاه کتاب برای کتب داخلی قابل استفاده است