مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1395 ساعت 11:002016-04-16فرهنگي

بزرگداشت هنری برای پدر خسرو سینایی


بزرگداشت هنری برای پدر خسرو سینایی در بوشهر برپا شد.

- در بوشهر برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درکنار برگزاری دهمین دوره جشنواره دانش آموزی فیلم دفاع مقدس با رویکرد دوقرن مقاومت مردمان بوشهر در مقابل استعمار در این استان، فیلم مستند خسرو سینایی به نام دستگاه نیز به نمایش درآمد.

داستان این فیلم درباره دستگاهی طبی و صندوقچه مانند است که از پدر استاد (خسرو سینایی) به او ارث رسیده و با توجه به عتیقه بودن، متاسفانه در پیچ و خم بوروکراسی اداری موزه های پزشکی مرتبط در تهران، گرفتار و به دلایل مختلف،حاضر به پذیرش آن نیستند.

طبق اعلام گزارش رسیده، این برنامه در واقع تجلیلی هنری بود از حدود پنجاه سال کار طبابت زنده یاد دکتر سید نصیر سینایی پدر این استاد سینما که حدود پنج سال از این زمان طبابت در اوایل همین قرن شمسی و درمحل قدیم قرنطینه دریایی بوشهر در جزیره عباسک و شیفت بوشهر اتفاق افتاده است.

بنا بر این گزارش، بیرون از فضای فیلم، این دستگاه به شکلی سزاوار به همت آقایان پروفسور نبی پور و دکتر مشایخی در موزه طب قدیم بوشهر قرار داده شد.

در این مراسم هنرمندان مختلفی همچون آزیتا حاجیان ، نرگس آبیار ، علی صالحی ، مالک سراج ، شاهین بهرام نژاد ، محسن شریفیان ، احسان عبدی پور ، رضاصافی و نویسندگانی همچون گلعلی بابایی ، محمد مهدی بهداروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هنری برای پدر خسرو سینایی

بزرگداشت هنری برای پدر خسرو سینایی