مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 09:412016-04-17اجتماعي

فارس گزارش می‎دهد تجربه شیرین ترسالی در گلستان با گذر از خشکسالی


گلستان بارانی است، بارشی که از حول و حوش ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز با بارش‎های شدید اما کوتاه‎مدت در این استان شمالی شروع شده و اکنون نیز با شدت ادامه دارد.

- " از گرگان، گزارش‎های هواشناسی کشور و استان نیز موید بارش در روز جاری بود، بارشی که تا فردا ادامه خواهد یافت تا این منطقه شمال شرقی کشور همچنان شاهد رحمت الهی بر سواحل زیبای خزر باشد.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به بارش‎ شدید باران از بامداد امروز یکشنبه گفت: خوشبختانه با وجود شدت این بارش‎ها تاکنون حادثه‎ای مبنی بر خسارت به این اداره کل گزارش نشده است.

صادق‎علی مقدم صبح امروز در گفت‎و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی از جانب کشور و استان از شب گذشته همکاران مدیریت بحران در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی نسبت به هماهنگی بین‎دستگاهی و مدیریت حادثه اقدام کنند.

وی با اشاره به باران به عنوان رحمت الهی خاطرنشان کرد: چنان‎چه نگاهی به وضعیت بارش باران در سال گذشته بیفکنیم متوجه می‎شویم، فقدان بارش موجب شده که اکثر سدهای استان از وضعیت مناسبی برخوردار نباشند و در مقاطعی نیز گلستان رتبه اول کشور را در موضوع افزایش دما الآن خود ساخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎دهد تجربه شیرین ترسالی در گلستان با گذر از خشکسالی

فارس گزارش می‎دهد تجربه شیرین ترسالی در گلستان با گذر از خشکسالی