مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 13:462016-04-17اجتماعي

تداوم بارش در گلستان با طعم سیل و انسداد مسیر + گزارش تصویری


اگرچه شمال کشور را با باران‎هایش می‎شناسند، اما طی سال‎های اخیر به ویژه سال گذشته، فقدان بارش در گلستان موجب شد تا بارندگی این ‎روزها از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

- *دهیاران سطح گلستان آماده همکاری با مدیریت بحران هستند قاسم سمیعی در گفت‎و گو با خبرنگارفارس در گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‎های دریافتی و تماس اداره کل مدیریت بحران استان، به دهیاری‎های سطح استان هشدار دادیم که شرایط را رصد کرده و از عزیمت روستاییان به حاشیه رودخانه‎های مجاور روستا جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‎های دریافتی شرایط فعلا در کنترل قراردارد و به محض دریافت گزارش به اطلاع فرمانداری شهرستان و اداره کل مدیریت بحران استان خواهد رسید.

سمیعی با اشاره به آموزش مدیریت بحران بلایای طبیعی طی سال گذشته به دهیاران افزود: این آموزش‎ها برای دهیاران غرب و مرکز گلستان اجرایی شد و آنان با اصول مدیریت بحران و نحوه تعامل خود در شرایط اضطراری آگاه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بنا داریم این آموزش‎ها را افزایش داده و دامنه آن را به شرق گلستان وسعت ببخشیم تا آنان نیز بتوانند تعامل بهتری با مجموعه مدیریت بحران در شهرستان‎ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش در گلستان با طعم سیل و انسداد مسیر + گزارش تصویری

تداوم بارش در گلستان با طعم سیل و انسداد مسیر + گزارش تصویری