مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 08:212016-04-18سياسي

چهره های تشیع انگلیسی/2 حسن اللهیاری؛ مروج عید الزهرا و دشمن سرسخت ولایت فقیه!


از مهمترین اقدامات شبکه اهل بیت به ریاست حسن اللهیاری، تمرکز بر سوگواری ایام فاطمیه به نام محسنیه و برگزاری جشنی موسوم به عید الزهرا به بهانه سالمرگ خلیفه دوم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس"، همایش ملی بررسی ماهیت تشیع انگلیسی با سخنرانی آیت الله محسن اراکی، آیت الله روح الله قرهی و حسن رحیم پور ازغدی ساعت 16:30 روز سه شنبه 31 فروردین در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار می شود.

همچنین در این همایش، کتاب مرجعیت موروثی یا تشیع انگلیسی رونمایی خواهد شد.

این کتاب با موضوع نگاهی گذرا به جریان افراط‎گرای شیعی به قلم صالح قاسمی از سوی نشر سلمان پاک منتشر شده است و ماهیت جریان افراط‎گرای تشیع انگلیسی را بررسی می کند.

همچنین موضوعات گوناگونی را از جمله سرمایه‎گذاری و طراحی نظریه‎پردازان غربی برای مقابله با تمدن نوین اسلامی و شیعی در ایران به وسیله جریان شیرازی‎ها، فصل مشترک جریان شیرازی‎ها و جریان‎های لندن‎نشین، کارکرد مشترک سیاسی و تفرقه‎افکنانه تشیع انگلیسی و وهابیت آمریکایی در دنیای اسلام و در سطح جهان، دیدگاه علما و نخبگان حوزوی و دانشگاهی درباره جریان شیرازی‎ها و تشیع انگلیسی و اصلی‎ترین راهکار مقابله با اصول فکری جریان افراط گرای شیعی و ممانعت از نفوذ انحرافات و بدعت‎ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های تشیع انگلیسی/2 حسن اللهیاری؛ مروج عید الزهرا و دشمن سرسخت ولایت فقیه!

چهره های تشیع انگلیسی/2 حسن اللهیاری؛ مروج عید الزهرا و دشمن سرسخت ولایت فقیه!