مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 09:002016-04-18حوادث

مزاحمت پیامکی به اسیدپاشی انجامید


طراح و عامل اجرای نقشه هولناک ماجرای اسیدپاشی مشهد، در حالی با تلاش های گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، پرده از اقدام تکان دهنده خود برداشتند که مدعی هستند مصدوم حادثه با مزاحمت های خیابانی و ارسال پیامک های گوناگون برای دختری 17 ساله، امان آن ها را بریده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای حادثه شوم اسیدپاشی شب چهارشنبه سوری سال گذشته در بیابان های انتهای توس 65 مشهد هنگامی رخ داد که 2 دوست به نام های س و م برای رفع کدورت های گذشته قرار گذاشتند تا به بهانه شب چهارشنبه سوری با یکدیگر آشتی کنند.

در حالی که 2 نوجوان مذکور به زمین های خاکی انتهای توس 65 رسیده بودند تا به اصطلاح مراسم چهارشنبه آخر سال را اجرا کنند، م به بهانه ای از س فاصله می گیرد.

هنوز م با نگرانی و به صورت زیرچشمی اطراف را می پایید که ناگهان جوانی از مخفیگاه خود بیرون پرید و ظرف حاوی اسید را به سر و روی س پاشید.

گزارش خراسان حاکی است: در حالی که قطره ای اسید روی کفش م نیز ریخته بود، آن ها از محل گریختند و فریادهای سوختم سوختم س به هوا برخاست.

دقایقی بعد با کمک اهالی و رهگذران مصدوم 16 ساله این حادثه دلخراش به مرکز درمانی انتقال یافت و با حضور ماموران کلانتری کاظم آباد در محل وقوع حادثه، تحقیقات در این باره آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت پیامکی به اسیدپاشی انجامید

مزاحمت پیامکی به اسیدپاشی انجامید