مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 09:462016-04-18اقتصادي

اختصاص یک میلیون تومان کتاب اهدایی به مدارس


مدارسی که برای نمایشگاه کتاب به صورت گروهی ثبت نام کنند و ایاب و ذهاب دانش آموزان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به صورت گروهی مدیریت کنند، - می توانند تا 10,000,000 ریال کتاب اهدایی برای تجهیز کتابخانه مدرسه دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مدارس می توانند پس از ثبت مشخصات مدرسه، دانش آموزان را به صورت گروهی (مدرسه ای) ثبت نام کنند.

مدارسی که برای نمایشگاه کتاب تهران به صورت گروهی (مدرسه ای)ثبت نام کنند و ایاب و ذهاب و انتقال دانش آموزان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را به صورت گروهی مدیریت کنند، می توانند تا 10,000,000 ریال کتاب اهدایی برای تجهیز کتابخانه مدرسه دریافت کنند.

مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب، به شرایط دریافت بن کتاب دانش آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از تاریخ 30 فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت bon.

tibf.

ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه دانش آموزان هفت تا 18 سال (متولدین 76/7/1 تا 88/7/1) استان های تهران، قم و البرز می توانند برای بن دانش آموزی ثبت نام کنند، گفت: دانش آموزان نیز می توانند به صورت انفرادی یا به صورت گروهی از سوی مدرسه ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیون تومان کتاب اهدایی به مدارس

اختصاص یک میلیون تومان کتاب اهدایی به مدارس