مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 19:402016-04-18فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


درحالی که فیلمبرداری فیلم سینمایی«سلام بمبیی»چهارمین اثر«قربان محمدپور»در تهران به پایان رسید؛همچنان خبرها پیرامون این پروژه مشترک ایران و هند ادامه دارد؛ - درحالی که فیلمبرداری فیلم سینمایی سلام بمبیی چهارمین اثر قربان محمدپور در تهران به پایان رسید؛همچنان خبرها پیرامون این پروژه مشترک ایران و هند ادامه دارد؛ محمدرضاگلزار و بنیامین بهادری که نقش مقابل یکدیگر در این فیلم هستند،قرار است یک ترانه مشترک با مضمون عاشقانه را بخوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش تر سونونیگام خواننده هندی ترانه پایانی سلام بمبیی را خواند و آلبوم این فیلم ،با شش ترانه ماه آینده توسط یک کمپانی بزرگ هندی وارد بازار جهانی می شود.

همچنین آریجیت سینگ که ترانه عاشقی 2 او در جهان معروف بوده،قرار است هفته آینده یکی از ترانه های مهم فیلم سلام بمبیی را بخواند.

سلام بمبیی که تهیه کنندگی آن بر عهده جوادنوروزبیگی است ،ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند.

حضور مدیر کل هنرهای نمایشی در اجرای نمایش ساعت بیست مدیرکل هنرهای نمایشی یکشنبه 29 فروردین ماه با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از نمایش ساعت بیست دیدن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/