مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1395 ساعت 08:552016-04-19سياسي

ضرورت بازسازی آزمایشگاه ها از سوی وزارت علوم


رؤسای آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی بر جلوگیری از خرید های موازی و تکراری تاکید و اعلام کردند با توجه به فرسودگی آزمایشگاه ها و کارگاه ها، مسؤولان وزارت علوم نسبت به بازسازی و نوسازی آزمایشگاه ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا همزمان با بزرگداشت روز آزمایشگاه و به مناسبت زادروز حکیم آزمایشگر، پژوهنده، پزشک نابغه و دانشمند فرزانه، سید اسماعیل جرجانی، اولین همایش تخصصی با حضور رؤسای آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری کشور به میزبانی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

در این همایش در خصوص چالش ها و قوانین موجود در زمینه فعالیت آزمایشگاه ها بحث و تبادل نظر شد و در پایان بیانیه ای از سوی رؤسای آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری صادر شد.

در این همایش رؤسای پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی ساماندهی تجهیزات در قالب آزمایشگاه مرکزی و مجتمع آزمایشگاه های علمی – تحقیقاتی را یک الگوی موفق دانستند و در این بیانیه تاکید شد که انتظار می رود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این موضوع را مورد حمایت قرار دهد تا نسبت به ساماندهی تجهیزات و امکان ارائه خدمات علمی آزمایشگاهی به دانشجویان، اساتید و محققان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازسازی آزمایشگاه ها از سوی وزارت علوم

ضرورت بازسازی آزمایشگاه ها از سوی وزارت علوم