مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1395 ساعت 15:452016-04-19اقتصادي

موفقیت های سریالی نت برگ در سال 94


موفقیت تجاری یک برند در حوزه مشتری مداری، فروش و بازاریابی، و حتی دستاوردهای فنی و تخصصی، هر ساله با اهدای جوایزی که توسط نهادهای معتبر به یک شرکت اعطا می شود، - به عنوان اولین و بزرگ ترین سایت خرید گروهی در ایران، همراه با موفقیت و کامیابی های بی نظیری بود.

اگرچه نت برگ در سال های گذشته موفق به کسب عناوین افتخار آفرین متعددی شده بود، اما دریافت دو نشان "سرآمد دیجیتال" و نشان برتر "جشنواره وب ایران" بر این ادعا صحه می گذارد که نت برگ مسیر صحیح پیشرفت را می پیماید.

برگزارکنندگان جشنواره "نشان سرآمدی دیجیتال" با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکت های سرآمد و پیش رو در زمینه توسعه استراتژی ها و ابزارهای دیجیتال در گروه های کالا و خدمات، با در نظر گرفتن معیارهایی چون فعالیت در شبکه های اجتماعی، وضعیت وب سایت، تبلیغات، تولید و نشر محتوا و فروش و ارایه خدمات آنلاین، نت برگ را لایق دریافت این عنوان دانستند.

پس از بررسی های تیم داوری از میان صدها برند برتر و اصلی برای این جشنواره و پس از برگزاری نظرسنجی عمومی در میان خیل عظیمی از کاربران در همه حوزه ها، متولیان برگزاری مراسم پس از یک نظرسنجی ملی، نت برگ را به عنوان شاخص ترین برند این حوزه انتخاب کردند و آن را لایق دریافت نشان "سرآمد دیجیتال" دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های سریالی نت برگ در سال 94

موفقیت های سریالی نت برگ در سال 94