مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1395 ساعت 18:512016-04-19ورزشي

سپاهان همچنان امیدوار برای صعود به جمع بالانشینان/ کاشان همچنان در انتهای جدول


هفته ششم مرحله دوم لیگ برتر هندبال با پیروزی سپاهان در دربی برگشت هندبال اصفهان همراه بود و با توجه به شرایط هفته، سپاهان همچنان برای صعود به جمع بالانشینان جدول رده بندی امیدوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، لیگ برتر هندبال مردان هم پس از وقفه ای طولانی دوباره از سر گرفته شد آن هم در هفته ای که نمایندگان هندبال استان اصفهان باید برای دومین بار مقابل هم قرار می گرفتند.

سپاهان اصفهان و شهرداری کاشان که در دور رفت مرحله دوم لیگ یک بار دیگر هم با یکدیگر دیدار کرده بودند در حالی به مصاف هم رفتند که سپاهان برای صعود به جمع بالانشینان تلاش می کرد و کاشان در صورت پیروزی در این دیدار فرصت رهایی از انتهای جدول مرحله دوم را داشت.

در حالی که دیدار دور رفت دو تیم در اصفهان با اختلافی میلیمتری به سود سپاهان باسابقه تمام شده بود و به نظر می آمد این تیم کار سختی را در کاشان و مقابل بازیکنان باانگیزه شهرداری داشته باشد، سپاهان موفق شد با اختلاف حریف تازه وارد خود را شکست دهد و همچنان امیدوار باقی بماند.

این دیدار در نیمه نخست بسیار نزدیک و پایاپای دنبال شد اما سپاهانی های باتجربه در نیمه دوم اختلاف را زیاد کردند و موفق شدند در نهایت برنده دربی برگشت اصفهانی ها لقب بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان همچنان امیدوار برای صعود به جمع بالانشینان/ کاشان همچنان در انتهای جدول

سپاهان همچنان امیدوار برای صعود به جمع بالانشینان/ کاشان همچنان در انتهای جدول