مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 ساعت 08:262016-04-20اجتماعي

20 درصد از ساعت های آموزشی به ظرفیت های بومی اختصاص یابد


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه دیوان شعرهای پارسی زبان یک منشور تربیتی است گفت: باید 20 درصد از ساعت های آموزشی به ظرفیت های بومی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد دیمه ور شامگاه سه شنبه در آیین پایانی جشنواره گلستان خوانی اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه گلستان خوانی در دوره ابتدایی برابر با جهت گیری هایی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این دسته از برنامه های آموزشی، تأکیدی بر تربیت براساس آموزه های ایرانی و اسلامی است افزود: وظیفه آموختن مهارت های تعلیم و تربیت به دانش آموزان به مدارس واگذار شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اجرای این جشنواره با دوره های آموزشی که برای معلمان و مدیران برگزار شده و تربیت مدرسی که صورت گرفته و برگرفته از متون نغز و زیبایی که وجود دارد و بیشتر به صورت نظم، نثر و حتی تئاتر و نمایش های عروسکی و با خلاقیت های دانش آموزان همراه است.

دیمه ور با بیان اینکه گلستان سعدی از نظر ما متنی تربیتی و صد در صد ایرانی است تصریح کرد: یکی از ویژگی های بارز اندیشمندان و ادیبان فارسی زبان تسلط کامل به قرآن کریم بوده است ضمن اینکه این اثر متنی است که فارسی اصیل را ترویج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد از ساعت های آموزشی به ظرفیت های بومی اختصاص یابد

20 درصد از ساعت های آموزشی به ظرفیت های بومی اختصاص یابد