مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 ساعت 08:462016-04-20ورزشي

فارس گزارش می دهد تغییر مدیریت ورزش آستارا و اعتراض ورزشکاران


تغییرات متوالی مدیریت ورزش در آستارا موجب اعتراض ورزشکاران این شهرستان مرزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آستارا، تغییرات متوالی مدیریت ورزش این شهرستان مرزی در چهار سال اخیر با اعتراض و دل نگرانی هایی از جانب ورزشکاران آستارایی مواجه شده است.

اواسط ماه فروردین آرمین ساسانیان که مهر ماه سال گذشته سکان هدایت ورزش آستارا را به عهده گرفته بود، جای خود را به وحید خاصی پور داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی استقلال آستارا و از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان به خبرنگار فارس اظهار کرد: عدم بلوغ فکری ورزشی مسئولان شهرستانی موجب تعدد جابه جایی ها شده و ورزش آستارا را به بیراهه کشانده است.

کوروش شرق زاد، به وضعیت بسیار اسفناک ورزش آستارا و نبود امکانات و مستهلک شدن امکانات فعلی اشاره کرد و افزود: ورزش در آستارا که روزی قهرمانانش زبانزد خاص و عام بود، به خواب زمستانی فرو رفته و سال هاست که کِشتی بسیاری از رشته های ورزشی به گِل نشسته است.

جنگ قدرت به جای خدمت در ورزش آستارا یکی از اساتید رشته های رزمی و مربیان مطرح ملی نیز با انتقاد از روند تغییر متوالی مدیریت در ورزش آستارا، گفت: طی چهار سال اخیر شاهد حضور چهار مدیر در رأس ورزش آستارا بوده ایم که این جابه جایی ها نشان از جنگ قدرت دارد نه خدمت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تغییر مدیریت ورزش آستارا و اعتراض ورزشکاران

فارس گزارش می دهد تغییر مدیریت ورزش آستارا و اعتراض ورزشکاران