مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 ساعت 10:162016-04-20فرهنگي

ثبت نام بن کارت دانشجویی تا 3 اردیبهشت تمدید شد


مشاور توسعه و منابع انسانی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن کارت دانشجویی تا 3 اردیبهشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگه خبرگزاری دانشجو، حسین پور، مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به استقبال خوب دانشجویان گفت: تا به امروز 110 هزار دانشجو ثبت نام قطعی خود را انجام داده اند و 60 هزار دانشجو نیز ثبت نام کرده اند و نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کرده اند، اما هنوز سهم خود را پرداخت نکرده اند.

حسین پور با اشاره به جزییات ثبت نام دانشجویان عنوان کرد: تا به امروز 38 هزار نفر از دانشجویان تهرانی در این دوره از نمایشگاه ثبت نام کرده اند و از این لحاظ پیشتاز هستند.

استان های اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی نیز دیگر استان هایی هستند که بیشترین تعداد ثبت نام دانشجویان از این استان ها انجام شده است.

وی افزود: دانشجویان استان های هرمزگان و بوشهر چندان در این ثبت نام فعال نبوده اند و در صورت ادامه همین روند، ممکن است این سهمیه در روزهای آینده به استان های دیگر واگذار شود.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه با بانک شهر خبر داد و گفت: در این جلسه زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت بن کارت دانشجویی تا تاریخ 3 ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بن کارت دانشجویی تا 3 اردیبهشت تمدید شد

ثبت نام بن کارت دانشجویی تا 3 اردیبهشت تمدید شد