مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 ساعت 12:452016-04-20سياسي

دست های پشت پرده انتقال ضراب به آمریکا


پرونده فساد نفتی پر از مثلث است.

مثلث زنجانی، شمس زاده و فلاح هروی، مثلث ترکیه، تاجیکستان و مالزی؛ اما اکنون عضو کمیته پیگیری پرونده فساد نفتی در مجلس از تیم پشت پرده و حامی مثلث زنجانی، - ضراب و مرتضوی سخن می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: امیرعباس سلطانی معتقد است روابط بین زنجانی، ضراب و مرتضوی را یک سیستم پشت پرده مدیریت می کند.

او می گوید ضراب را هم همین باند از ترکیه به آمریکا منتقل کردند تا جای او در امان باشد.

سلطانی در گفت وگو با شرق و در پاسخ به این سؤال که ماجرای بازداشت ضراب در آمریکا چه تأثیری روی پرونده بابک زنجانی خواهد داشت، گفت: روابطی که الان بین ضراب، بابک زنجانی و مرتضوی وجود دارد، توسط یک سیستم مدیریت می شود.

وضعیت ضراب در ترکیه به هم ریخته بود و ایران و ترکیه به هم نزدیک شدند و ضراب را به آمریکا منتقل کردند زیرا اگر در ترکیه می ماند، با توجه به توافق نامه هایی که بین دو دولت وجود دارد، بالاخره درصورت اثبات جرم می توانستند او را به ایران مسترد کنند.

اما با توجه به نوع رابطه ای که با آمریکا داریم، این کار تقریبا نشدنی است و به همین دلیل، آمریکا امن ترین جا برای ضراب است .

ضراب دلال طلای ایرانی که ساکن ترکیه و همسر ابرو گوندش خواننده اهل این کشور است و پیش از این به اتهام دست داشتن در رشوه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های پشت پرده انتقال ضراب به آمریکا

دست های پشت پرده انتقال ضراب به آمریکا